I made this widget at MyFlashFetish.com.

Peter Drucker - "Webucation umpama perniagaan matahari terbit..."

Webucation merupakan peluang perniagaan yang paling berpotensi untuk masa hadapan bahkan lebih berpotensi dari Makanan Kesihatan dan Komunikasi.
Perniagaan seperti ini dikategorikan sebagai Ekonomi Matahari Terbit yang mempunyai peluang yang cerah untuk berjaya dalam satu jangkamasa yang panjang.

APA ITU SCORE A PROGRAM?

Score A Programme™ menyediakan peluang untuk anak/pelajar menjadi cemerlang di dalam pelajaran (di samping enjoy belajar), dan ibubapa/kita menjadi gemilang di dalam bisnes (di samping enjoy duit).

Bagus untuk budak-budak ni… daripada main computer & tv game je… dan bagus untuk ibubapa juga… sebab busy macam mana pun kerja/bisnes, masih boleh pantau prestasi pelajaran anak-anak.

Wednesday, February 3, 2010

PROMOSI ISTIMEWA




Info terkini...
kepada semua bakal pengguna dan juga eBiz partner Score A...
Activation starter pack sebelum 31 Mac, 2010...
boleh akses portal selama SATU Tahun...

maknanya 6 bulan percuma...
x perlu topup...
peluang nak berjimat dan meningkatkan jualan dan prospecting...
Selamat beramal dan berkongsi peluang perniagaan...
jumpa di puncak kejayaan...

2 comments:

razif ZRBMC (Tawau) said...

Modul I-Teacher merupakan satu benda yg baru dlm Score A,dimana ianya merupakan satu penyelesaian kepada masalah soalan2 berbentuk subjektif terutama Form 4 & 5...telah dilancarkanan pada 31 Januari 2010 di USM oleh TYT Pulau Pinang..Modul ini hasil usahasama dengan Kementerian Sains dan Teknologi Maklumat

HaSue said...

Salam ziarah..dtg menjenguk nih.tapi terus terang cakap...tak paham konsep program ni camner..lagipun lom habis baca keseluruhan blog lagi,baru baca entri ni saja...

Post a Comment