I made this widget at MyFlashFetish.com.

Peter Drucker - "Webucation umpama perniagaan matahari terbit..."

Webucation merupakan peluang perniagaan yang paling berpotensi untuk masa hadapan bahkan lebih berpotensi dari Makanan Kesihatan dan Komunikasi.
Perniagaan seperti ini dikategorikan sebagai Ekonomi Matahari Terbit yang mempunyai peluang yang cerah untuk berjaya dalam satu jangkamasa yang panjang.

APA ITU SCORE A PROGRAM?

Score A Programme™ menyediakan peluang untuk anak/pelajar menjadi cemerlang di dalam pelajaran (di samping enjoy belajar), dan ibubapa/kita menjadi gemilang di dalam bisnes (di samping enjoy duit).

Bagus untuk budak-budak ni… daripada main computer & tv game je… dan bagus untuk ibubapa juga… sebab busy macam mana pun kerja/bisnes, masih boleh pantau prestasi pelajaran anak-anak.

Wednesday, February 17, 2010

Peluang Perniagaan Yang Asli...

Dengan adanya Sijil Pengesahan dan Kepatuhan Syariah ini seolah-olah membuka dimensi baru dalam perniagaan Score A.
Ditambah lagi dengan promosi Aktifkan Pakej Pengguna Baru sebelum 31 Mac,2010 maka boleh akses selama SATU tahun.

Promosi I-Teaching yang akan bermula pada bulan Mac,2010 untuk pelajar tingkatan 4 dan 5. Program ini dilengkapi Animation, Self-Assessment, On-Demand Power Point Presentation and yang paling unik sekali Intelligent Avatar yang merupakan tutor robot yang sangat pintar dan interaktif. Pelajar akan merasakan seolah-olah ada guru peribadi yang memberikan tunjuk ajar di dalam bilik sendiri. Ada EMPAT watak Avatar yang boleh dipilih oleh pelajar. Program ini terhasil dengan kerjasama Kementerian Pendidikan dan Universiti Sains Malaysia.

Makanya, bagi kita yang tercari-cari jenis perniagaan untuk menambah pendapatan boleh saya nyatakan disini bahawa ini adalah Genuine Opportunity kepada kita.
Lagipun bisnes berteraskan IT jenis apa yang boleh kita buat dengan hanya bermodalkan RM1788 sahaja???
Rebutlah peluang ini... dan jangan lupa prinsip dan nawaitu kita...

"Sampaikan mesej ini kepada rakan-rakan, kongsikan ilmu dan pengalaman yang kita ada dan kongsikan peluang perniagaan ini. InsyaAllah jualan akan datang dengan sendirinya..."

1 comment:

hans said...

thanks ziarah my blog

Post a Comment