I made this widget at MyFlashFetish.com.

Peter Drucker - "Webucation umpama perniagaan matahari terbit..."

Webucation merupakan peluang perniagaan yang paling berpotensi untuk masa hadapan bahkan lebih berpotensi dari Makanan Kesihatan dan Komunikasi.
Perniagaan seperti ini dikategorikan sebagai Ekonomi Matahari Terbit yang mempunyai peluang yang cerah untuk berjaya dalam satu jangkamasa yang panjang.

APA ITU SCORE A PROGRAM?

Score A Programme™ menyediakan peluang untuk anak/pelajar menjadi cemerlang di dalam pelajaran (di samping enjoy belajar), dan ibubapa/kita menjadi gemilang di dalam bisnes (di samping enjoy duit).

Bagus untuk budak-budak ni… daripada main computer & tv game je… dan bagus untuk ibubapa juga… sebab busy macam mana pun kerja/bisnes, masih boleh pantau prestasi pelajaran anak-anak.

Tuesday, February 16, 2010

Produk Terbaru Score A Programme





Memperkenalkan Score A programme i-Teacher, satu program hasil kajiselidik USM yang sekarang bekerjasama dengan syarikat Kenshido International Sdn Bhd untuk memasarkan kepada umum melalui Score A Programme. Menepati keperluan semasa terutama bagi pelajar Tingkatan 4 & 5 yang bakal menduduki Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia. Score A programme i-Teacher dilengkapi dengan Animation, Self-Assessment, On-Demand Power Point Presentation and yang paling unik sekali Intelligent Avatar yang merupakan tutor robot yang sangat pintar dan interaktif. Program ini akan dapat digunakan pada bulan Mac 2010 oleh pelajar Tingkatan 4 & 5, dan kemudian semua peringkat pada masa akan datang.

Ternyata sekali Score A Programme adalah program e-learning pertama dan terunggul masa kini. Jangan tunggu lagi!! Dapatkanya SEKARANG!!

No comments:

Post a Comment