I made this widget at MyFlashFetish.com.

Peter Drucker - "Webucation umpama perniagaan matahari terbit..."

Webucation merupakan peluang perniagaan yang paling berpotensi untuk masa hadapan bahkan lebih berpotensi dari Makanan Kesihatan dan Komunikasi.
Perniagaan seperti ini dikategorikan sebagai Ekonomi Matahari Terbit yang mempunyai peluang yang cerah untuk berjaya dalam satu jangkamasa yang panjang.

APA ITU SCORE A PROGRAM?

Score A Programme™ menyediakan peluang untuk anak/pelajar menjadi cemerlang di dalam pelajaran (di samping enjoy belajar), dan ibubapa/kita menjadi gemilang di dalam bisnes (di samping enjoy duit).

Bagus untuk budak-budak ni… daripada main computer & tv game je… dan bagus untuk ibubapa juga… sebab busy macam mana pun kerja/bisnes, masih boleh pantau prestasi pelajaran anak-anak.

Wednesday, January 20, 2010

MARI BERSAMA KAMI

Saya mahukan anak saya CEMERLANG dengan Score A Programme™!
Tapi, berapa KOSNYA?


Jika anda menghantar anak-anak ke pusat tuisyen, jumlah yang anda perlu keluarkan untuk setiap anak adalah purata sebanyak RM70-RM150, bergantung kepada tahap pendidikan mereka. Jika anda mempunyai 2 orang anak, kos yang anda perlukan adalah sebanyak RM140-RM300 sebulan. Semakin ramai anak anda ke pusat tuisyen, semakin tinggi kos anda. Akan tetapi, di dalam Score A Programme, semakin ramai anak anda menyertainya, semakin banyak penjimatan yang anda dapat. Malah, sekiranya anda memperkenalkan program ini kepada rakan-rakan anda, anda berpeluang mendapat bonus daripada syarikat dan anak anda berpeluang menggunakan program ini secara percuma!

Berikut merupakan harga program Score A ini:-

PAKEJ-PAKEJ SCORE A PROGRAMME


PAKEJ PENGGUNA
-Pendaftaran untuk 2 orang Anak
-Penggunaan (Akses) selama 6 Bulan

Tambahan RM 50 bagi pendaftaransetiap tambahan anak ke 3 dan seterusnya (SEKALI SAHAJA SEUMUR HIDUP)


Semakin ramai anak yang menyertai, semakin jimat $$ anda!
--------------------------


PAKEJ USAHAWAN




Untuk Pembayaran, Sila Ikut Langkah-Langkah Di Bawah:-


Langkah 1

Sila tentukan pakej mana yang anda mahukan


Langkah 2

Sila bank in ataupun transfer online ke akaun bank di bawah mengikut jumlah pembelian

Maybank
Nama : Sharmila Mohd Ayaz Khan
No.Akaun:110032047665
Email:skyshaservices@yahoo.com


Langkah 3

Selepas anda membuat bayaran, sila isi dan lengkapkan BORANG PENGESAHAN PEMBAYARAN dengan segera untuk tujuan pengesahan dan penghantaran. Pastikan segala maklumat yang dimasukkan adalah betul dan tepat. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab di atas segala kesilapan dan kecuaian anda.

No comments:

Post a Comment